میبينى! از وقتى به هم كمتر زنگ میزنيم از وقتى بيشتر پيشِ هم نيستيم از وقتى با فاصله ى طولانى تر همديگر را میبينيم انگار بيشتر خالى ايم انگار بيشتر يك چيزهايی نداريم چون تو هيچوقت جدّی نگرفتى: كه تا وقتى همديگر را داريم، همه چيز داريم! فرید صارمی حرف دل...
ما را در سایت حرف دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84